wtorek, 30 października 2012

Początek

Zaczynajmy... Z góry przepraszam za wszystkie błędy, ale ciągle jeszcze nie mogę się rozeznać na blogspocie, właśnie przeniosłam się z oneta, a z moimi zdolnościami informatycznymi raczej kiepsko. No cóż...mam pewien pomysł na bloga o Victoire Weasley i Teddym Lupinie jest on bardzo niezgodny z siódmą częścią autorstwa Rowling i wielu osobom może się to nie podobać. A więc z różnic...Teddy jest Gryfonem, a z tego co mi wiadomo w oryginale trafił do Hufflepuffu, ogólnie najbardziej radykalne jest to, że większość postaci, które autorka uśmierciła żyje i to jest ta rzecz, która z tego co mi wiadomo najbardziej się w tym wszystkim nie podoba. Jednakże wykombinowałam ostatnio lekko inną wersję, bardziej zbliżoną do książki, którą jak znajdę czas zacznę pisać i pewnie opublikuję na innym blogu. Sama nie wiem co jaki czas będą się pojawiały nowe rozdziały, gdyż zależy to w dużej mierze od mojego wolnego czasu.Jak mi się uda jeszcze jutro dodam chociaż część rozdziałów, które już miałam na tamtym blogu.To chyba tyle. Mam nadzieję, że jednak będzie się podobało i liczę na komentarze.  Serdecznie pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz